Aυτό ήταν το κύριο μήνυμα πάνω στο οποίο σχεδιάστηκε η στρατηγική της ενημερωτικής καμπάνιας για την ακράτεια για λογαριασμό της Johnson & Johnson. Η πρόκληση ήταν να καταρριφθεί το ταμπού σχετικά με τα άτομα που πάσχουν από ακράτεια και κατ’ επέκταση του περίγυρου τους.
Επιπρόσθετα ένας από τους βασικούς στόχους μας ήταν η ενημέρωση του κοινού και των επαγγελματιών υγείας για τη νέα μέθοδο αντιμετώπισης της ακράτειας.
Ο στόχος επιτεύχθηκε με επιτυχία καθώς η στρατηγική στηρίχθηκε σε δυο βασικούς άξονες που όχι μόνο ενημέρωσαν και εκπαίδευσαν το κοινό ότι η ακράτεια δεν είναι ταμπού αλλά διαφοροποίησαν και τη μέθοδο από τον ανταγωνισμό και συνετέλεσαν στην επικράτησή της.